Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze naszej strony akceptujesz regulamin i politykę prywatności - Więcej - Ukryj

Serwis i reklamacje

Serwis producenta

Skierowanie zgłoszenia gwarancyjnego bezpośrednio do producenta, w większości przypadków przyśpiesza jego realizację.

Serwis sprzedawcy

Prosimy kierować zgłoszenia serwisowe na adres ul. ul. Polonijna 23/U1, 30-668 Kraków, [email protected]

lub telefonicznie na numer 883 901 321

Reklamacje i zwroty

Informacje dotyczące zwrotów:

  • Reklamowany towar należy dostarczyć osobiście, bądź wysłać do siedziby firmy - ul. Polonijna 23/U1, 30-668 Kraków.
  • Towar musi byc zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
  • Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
  • W powyższym zgłoszeniu należy okreslić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową.
  • W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
  • Reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony - w siedzibie firmy lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.