Ta strona używa plików cookies. Korzystając ze naszej strony akceptujesz regulamin i politykę prywatności - Więcej - Ukryj

Dostawa i płatność

Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

W przypadku zakupu sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa, kurierzy mają obowiązek wniesienia paczki do mieszkania (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).

Współpracujemy z:

DHL | InPost | DPD | DB Schenker | UPS | GLS

Dostawa:

Odbiór osobisty (0zł)

Zamówiony towar możesz odebrać w naszej siedzibie na ul. Polonijna 23/U1, 30-668 Kraków

Paczkomaty InPost (0zł)

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.

Przesyłka kurierska (9zł)

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Przesyłka kurierska za pobraniem (19zł)

Koszt przesyłki podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Płatność:

Płatności zintegrowane Przelewy24

Za towar można zapłacić za pomocą błyskawicznych zintegrowanych płatności Przelewy24.

Płatność przy odbiorze

Za przesyłkę można zapłacić przy jej odbiorze.